PROGRAM PUTOVANJA ADVENT U TEMIŠVARU:
1.DAN (07.12. – subota) – ČAČAK – BEOGRAD – NOVI SAD – TEMIŠVAR (program putovanja Advent u Temišvaru)
Sastanak putnika i polazak iz Čačka u 03:00h. Polazak iz Beograda kod Skejt parka na Ušću 05:00h. Polazaka iz Novog Sada u 06:00h. Tačno vreme polaska šalje organizator svim putnicima najkasnije dan pre polaska na putovanje sa svim detaljima! Putovanje ka Temišvaru. Dolazak u Temišvar i obilazak grada: Trg pobede, Rumunska mitropolija sa karakterističnim moldavskim stilom, Opera Romana, Trg oslobođenja, Trg ujedinjenja, Srpska pravoslavna crkva, Barokna palata – nekadašnje sedište Srpske Vojvodine, Rimokatolička katedrala. Nakon obilaska odlazimo u hotel i smeštaj. Slobodno vreme za individualne aktivnosti – poseta novogodišnjem adventu ili šoping. Noćenje.
2.DAN (08.12. – nedelja) – TEMIŠVAR – KRSTARENJE BEGEJOM (fakultativno) – AMAZONIA (fakultativno) – BEOGRAD – ČAČAK (program putovanja Advent u Temišvaru)
Doručak. Slobodno vreme ili odlazak na krstarenje Begejom (fakultativno). Nakon krstarenja, slobodno vreme u Temišvaru ili polazak na fakultativni izlet do najvećeg akva parka u ovom regionu – Amazonia. Ovaj jedinstven, šaren i živopisan koncept ima za cilj da približi svet Amazonije kroz nezaboravna iskustva za celu porodicu. Od tobogana do bazena i oblasti SPA & WELLNESS-a, odmaralište nudi mnoštvo atrakcija i kompletnu paletu usluga kako bi svaku posetu pretvorili u egzotičan odmor. Zadržavanje u akva parku do 18:00 h po lokalnom vremenu. Povratak za Srbiju. Direktna vožnja do mesta polaska, sa usputnim zadržavanjem radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Dolazak u kasnim večernjim / ponoćnim satima na mesto polaska. Kraj programa.
FIRST MINUTE CENA ARANŽMANA 99€
-Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.-
Aranžman obuhvata:
– Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenost, prosečne udobnosti, bez obuhvaćenih usluga hrane i pića i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja,
– 1 noćenje sa doručkom u hotelu 3*/4* u centru Temišvara u dvokrevetnim soba,
– Boravišnu taksu,
– Razgledanje i obilaske prema programu putovanja,
– Usluge licenciranog turističkog vodiča tokom putovanja,
– Troškove organizacije putovanja.
Aranžman ne obuhvata
– Fakultativni izlet – krstarenje Begejom uz jedno piće uključeno u cenu – 20€
– Fakultativni izlet – akva park Amazonia – 25€,
– Doplata za jednokrevetnu sobu – isključivo na upit;
– Doplata za transfer iz Kragujevca, Užica, Trstenika i Vrnjačke Banje 1 500 RSD, iz Požege 1 000 RSD , iz Valjeva 1 500 RSD (minimalan broj za realizaciju transfera je 4)
– Međunarodno putno – zdravstveno osiguranje;
– Individualne troškove putniika.
Načini plaćanja:
– Gotovinsko plaćanje: 30% prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 10 dana pre početka putovanja,
– Odloženo plaćanje na rate: 40% prilikom rezervacija, ostatak (60%) na 3 jednake mesečne rate, čekovima građana, realizacija svakog 10. ili 20. u mesecu,
– Plaćanje karticama: Visa, Master, Maestro, Dina,
– Preko računa: uz profakturu izdatu od strane agencije ,
Potpisivanjem Ugovora o putovanju putnik prihvata svaki smeštaj odgovarajuće kategorizacije i opisa navedenog u programu putovanja. Smeštaj je u nekom od navedenih hotela/apartmana do popune kapaciteta, ili sličnom.
Napomene u vezi smeštaja:
U smeštajne objekte se ulazi prvog dana boravka od 14:00 časova, a napuštaju se poslednjeg dana boravka do 09:00 časova. Svaki hotel ima restoran. Svaka soba ima tuš/WC. Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajnih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajnih objekata. Organizator ne može uticati na spratnost smeštaja i poziciju sobe. Raspodela soba se vrši na recepciji hotela . Organizator će proslediti želje i zahteve putnika hotelu ali nije u mogućnosti da garantuje za iste. Hoteli pružaju uslugu doručka na bazi švedskog stola. Kontinentalni švedski sto – manji izbor namirnica i uglavnom je slatki doručak. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja.
- U slučaju zatvaranja granica ili uvođenja obaveznog PCR testa, novac uplaćen za aranţman se vraća u celosti.
- Ne čeka se na granici obrada papira za povraćaj PDV-a.
- Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika.
- Cene izleta podložne su promenama u slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika ili u slučaju promena cena ulaznica na lokalitetima.
- Agencija ne snosi odgovornost promene cene ulaznica na lokalitetima u odnosu na dan izlaska programa.
- Raspored sedenja u autobusu pravi agencija prema prijavi putnika.
- Minimum za realizaciju putovanja je 40 putnika.
- U slučaju promena na monetarnom tržištu ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika agencija zadržava pravo korekcije cena , izmene programa ili otkaza putovanja najkasnije 5 dana pre početka putovanja
- DOKUMENTA POTREBNA ZA PUTOVANJE : Važeća lična karta ili važeći biometrijski pasoš najmanje 3 meseca posle putovanja , za maloletnu decu obavezan je pasoš i overena saglasnost roditelja koji ne putuje.
Napomene:
Rok za prijavu i raspored sedenja
– Rok za prijavljivanje je 15 dana pre putovanja ili do popune mesta. – Minimalan broj putnika za realizaciju putovanja je 40. Aranžman je moguće realizovati i sa manjim brojem putnika uz neophodne korekcije cene i uslova putovanja uz saglasnost prijavljenih putnika. – U slučaju nedovoljnog broja putnika, krajnji rok za obaveštavanje o otkazu aranžmana je najkasnije 5 dana pre polaska.
– Raspored sedenja u autobusu je po redosledu prijave. Potpisivanjem ugovora putnik je dužan da prihvati mesto u autobusu, koje mu dodeli agencija i naknadne izmene nisu moguće,
Uslovi izmene progama Advent u Temišvaru
– Svaka promena programa putovanja od strane samog putnika u toku putovanja, a uz saglasnost predstavnika agencija ne predstavlja izmenu ugovorenog programa
– Organizator putovanja zadržava pravo izmene programa putovanja (redosled pojedinih sadržaja u programu usled objektivnih okolnosti).
– Svi putnici, po prihvatanju programa, obavezni su da se upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uslovima plaćanja, uslovima putnog zdravstvenog osiguranja i opštim uslovima putovanja turističke agencije
Smeštaj
– Smeštajni objekti u programu su kategorisani od strane Turističke Asocijacije Rumunije,
– Putnik je dužan da agenciju, za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima smeštajnih jedinica, najkasnije u roku do mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka,
Cene
– U slučaju promene u cenama prevoznika, konzularnog predstavništva i osiguravajućih društava agencija zadržava pravo da koriguje cenu aranžmana,
– Organizator ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja, dobijenih od strane radnika agencije kao i radnika ovlašćenih subagenata, koje nisu u skladu sa elementima zaključenih ugovora o putovanju,
OBАVEŠTENJE O NАČINU I MESTU PRIJEMА REKLАMАCIJА (sa izvodima Zakona o zaštiti potrošača)
– Zа vreme trаjаnjа turističkog putovаnjа Advent u Temišvaru, nа odstupаnje od ugovorа, potrošаč ukаzuje orgаnizаtoru, lokаlnom predstаvniku orgаnizаtorа i lokаlnoj аgenciji, nа koju je orgаnizаtor uputio potrošаčа, zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći. POTROŠАČ NE MOŽE DА ZАHTEVА UMАNJENJE CENE АKO NESАVESNO PROPUSTI DА UKАŽE NА ODSTUPАNJА IZMEĐU PRUŽENIH I UGOVORENIH USLUGА ZA VREME TRAJANJA TURISTIČKOG PUTOVANJA ADVENT U TEMIŠVARU. Potrošаč je dužаn dа orgаnizаtorа, lokаlnog predstаvnikа orgаnizаtorа ili lokаlnu аgenciju nа koju je organizator uputio potrošаčа zа slučаj potrebe pružаnjа određene pomoći, u pisаnoj formi, nа pаpiru ili nа drugi odgovаrаjući nаčin, obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
Obaveza potrošača
– Potrošаč može dа izjаvi reklаmаciju usmeno nа mestu koje je određeno zа prijem reklаmаcijа, telefonom, pisаnim putem, elektronskim putem, odnosno nа trаjnom nosаču zаpisа, ili nа drugi odgovаrаjući nаčin obаvesti o nedostаcimа izvršenih uslugа, nаjkаsnije u roku do mesec dаnа od dаnа utvrđivаnjа nedostаtаkа.
– Аko potrošаč propusti dа blаgovremeno obаvesti orgаnizаtorа o nedostаcimа pruženih uslugа ne može zаhtevаti umаnjenje cene iz člаnа 104. ovog zаkonа, rаskid ugovorа iz člаnа 105. ovog zаkonа i nаknаdu štete iz člаnа 107. ovog zаkonа, osim аko se odgovornost zа propuštаnje rokа iz stаvа 1. ovog člаnа ne može stаviti potrošаču nа teret.
Organizator putovanja Turistička agencija Jungman Travel doo, Eurojet Travel S.J. Investments Co. posrednik u prodaji