VAŽNE NAPOMENE:
– Zbog trenutne situacije prouzrokovane virusom COVID postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu dostupni u terminu boravka i agencija ne snosi odgovornost za bilo kakve promene u načinu služenja usluga i ograničenja u hotelu ili na destinaciji boravka.
– Mole se putnici da se sami raspitaju o uslovima boravka na određenoj destinaciji kao i o uslovima ulaska/izlaska iz zemlje jer se zbog Covid- epidemije uslovi svakodnevno menjaju. Agencija nije odgovorna ukoliko putniku nije omogućen ulazak na destinaciju zbog nepoštovanja epidemioloških mera ili nedostatka potreben dokumentacije za ulazak/izlazak iz zemlje (potrebne vakcine, testovi i ostala dokumentacija).
– Akontacija u iznosu od 30% plaća se prilikom rezervacije. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. U slučaju da hotel ne potvrdi rezervaciju, akontacija se vraća putniku.
– Popusti za decu važe u pratnji dvoje odraslih, osim ako nije drugačije navedeno u programu.
– Organizator putovanja zadržava pravo da putem LAST MINUTE, FIRST MINUTE ili putem SPECIJALNIH PONUDA proda slobodne kapacitete po cenama koje se mogu razlikovati od onih koje su istaknute na cenovniku. Putnici koji su uplatili aranžman po cenama koje su objavljene na sajtu ili u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
– Troškovi otkaza aranžmana naplaćuju se prema hotelskim pravilima otkaza. Detaljne informacije su dostupne u agenciji i za svaki hotel važe posebni uslovi otkaza.
– Ukoliko maloletna lica putuje bez roditelja moraju imati saglasnost oba roditelja ovoreno kod notara.
– Putnici se sami prijavljuju u hotel na recepciji hotela i smeštaju u odabrane sobe, uz vaučer agencije (osim u slučaju nemogućnosti da pronadju ugovoreni hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika ino agencije telefonom).
– Broj telefona predstavnika biće dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik dobije vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika na destinaciji, dužan je pozvati agenciju najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja.
– Oznaka kategorizacije hotela u programu putovanja zvanično je utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, i eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Postoji mogućnost da do momenta realizacije turističkog putovanja, u nekim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta hrane, havarija, ili eventualnih oštećenja i smanjenja/proširenja objekta.
– Organizator putovanja ne može da garantuje spratnost, pogled iz sobe, broj apartmana ili sobe, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
– U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu boravka nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može da snosi odgovornost.
– Organizator putovanja nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne može da preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i sobama Organizator putovanja, predstavnik na destinaciji ili lokalni ino partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
– Fotografije na sajtu su informativnog karaktera i ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
– Većina hotela iz ponude ima dnevne akcije (gratis dan) i promocije za određeni period boravka, informacije dostupne u agenciji Dnevne akcije ne mogu da se kombinuju sa specijalnim popustima za rane rezervacije!!!
– Za rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja određenih specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka eventualna promena u već posojećoj rezervaciji (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
– Hotelska kategorizacija smeštajnog objekta odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji – U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, ukoliko politikom hotela nije drugačije određeno.
– Za sve informacije koje su date usmenim putem, agencija ne može da snosi odgovornost.
– Cene prikazane na ovom sajtu i u cenovbniku se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta.
– Putnicima koji imaju nove biometrijske pasoše nije potrebna viza za boravak u Bugarskoj.
OPŠTE NAPOMENE:
Organizator putovanja ili posrednik nije ovlašćen da ceni valjanost putnih i drugih isprava. Strani državljani su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu zemalja u koje putuju ili kroz koje prolaze.
– Putna isprava mora važiti još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja
– Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama prilikom zaključenja ugovora moraju obavestiti Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati. U suprotnom, postoji mogućnost da hotelijeri povećaju cenu smeštaja na licu mesta, jer cene iz Programa važe samo za državljane koji putuju sa putnim ispravama Republike Srbije;
– Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama, a prilikom zaključenja Ugovora nisu obavestili Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati, dužni su da se sami informišu o viznim, zdravstvenim i ostalim uslovima boravka.
– Organizator putovanja ili posrednik zadržava pravo da zbog izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
– U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak odnosno ne obezbede validne putne isprave (moraju biti važeće šest meseci posle datuma završetka turističkog putovanja, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i otkaz iz navedenih razloga smatraće se otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja)
– Organizator putovanja ili posrednik ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
– Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu; organizator putovanja ili posrednik ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
– Organizator ovog putovanja je T. A. EUROJET TRAVEL COMPANY, Bulevar Mihajla Pupina 10A, lokal 24, MB: 21588245 Licenca OTP 221/2021 kategorija A od 06.12.2021. Cenovnik br. 1, važi od 28.9.2022.
-Za ovo putovanje važe opšti uslovi putovanja T. A. EuroJet Travel, Bulevar Mihajla Pupina 10A .
-Web sajt www.https://eurojet.rs/ , kao i Opšti Uslovi Putovanja EuroJet-a su sastavni deo cenovnika
ARANŽMAN JE RAĐEN NA BAZI INDIVIDUALNIH POLAZAKA U NAVEDENIM TERMINIMA (ne postoji minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana, te isti ne može da se otkaže od strane Organizatora putovanja). Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja organizatora koji su usklađeni za Zakonom o turizmu Republike Srbije.