AVIONSKI PREVOZ I PRTLJAG:
Agencija Odeon World Travel ima organizovane čarter letove kompanijom Air Serbia (Aviolet). Vremena poletanja aviona biće poznata najmanje 24-48h pre leta. Molimo putnike da se o tačnoj satnici letova informišu u agenciji ili putem telefona. Dozvoljeni predate prtljag je 23kg po putniku, dozvoljeni ručni prtljag je 8kg po putniku. Deca starosti do 2 godine imaju pravo na 10kg predatog prtljaga (kofer, dečija kolica i slično). U slučaju oštećenja ili gubitka prtljaga, molimo putnike da se obrate nadležnoj aerodromskoj službi.
VAŽNA NAPOMENA U VEZI SA REDOM LETENJA AVIO KOMPANIJE AIR CAIRO:
Vreme poletenja i sletenja navedeno u Programu putovanja je informativnog karaktera i zvanično je u trenutku objavljivanja programa i cenovnika. Vremena letova su podložna promeni i ne mogu biti predmet žalbe. O eventualnim izmenama ugovorene satnice od strane avio kompanije Air Cairo, putnici ce biti naknadno obavesteni.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Odeon World travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000€. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZE I PUTNA DOKUMENTA:
Viza za Egipat za državljane RS je potrebna. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka).
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze.
CENE ZA DECU
Važe samo uz dve punoplatežne osobe
– Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte i ima sedište u avionu, u transferu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta.
– Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni.
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14.00h, a iste se napuštaju najkasnije do 12.00h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. Svim putnicima koji ne žele dodatnu uslugu obezbeđena je posebna prostorija u kojoj se može odložiti prtljag do polaska. Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti paketom za ručak. Raspodelu soba vrši isljučivo recepcija hotela. Svi dodatni zahtevi i želje putnika biće prosleđeni hotelu, ali agencija ne može da garantuje i potvrdu. Garantuje se samo usluga koja je naplaćena.
INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi-fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.
NAPOMENA:
Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija, što se ne smatra promenom aranžmana. Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat.
ALL INCLUSIVE – SVE UKLJUČENO – Molimo da se o detaljnom konceptu all inclusive usluge izabranog hotela raspitate u agenciji.
POMOĆNI KREVET: U najvećem broju hotela je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, što može značajno uticati na komfor u sobi.
KLIMA UREĐAJ: Funkcionisanje klima uređaja zavisi od sezone i poslovne politike hotela.
TRANSFERI OD/DO AERODROMA: Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na transfer (u autobus, mini bus, taxi) radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu.
Vreme povratka iz hotela biće blagovremeno istaknuto u hotelu. Ukoliko ta informacija nije istaknuta, kontaktirajte predstavnika. Molimo da budete na recepciji hotela 15 minuta pre zakazanog vremena. Vratite ključeve (od sobe, sefa) proverite sva putna dokumenta i platite račune.
TRANSFERI:
Po dolasku na aerodrom odabrane destinacije, predstavnik agencije Odeon World Travel će vas sačekati i uputiti na grupni transfer radi prevoza do rezervisanog hotela. Obaveza putnika je da vodi računa o svom prtljagu. Putnici koji su zainteresovani za privatne transfere, o doplati i organizaciji mogu se informisati u poslovnicama turističke agencije Odeon World Travel ili putem telefona.
O vremenu povratnog transfera putnici će biti blagovremeno obavešteni na destinaciji. Satnice letova će biti poznate 24-48h pre leta. Ukoliko informaciju o povratnom transferu putnici ne dobiju u hotelu, molimo da se obrate predstavniku agencije na destinaciji. Potrebno je biti na recepciji smeštajnog objekta 15 minuta pre zakazanog vremena polaska.
PREDSTAVNIK AGENCIJE
je obavezan da dočeka i isprati putnike i obilazi goste prema rasporedu koji se dostavlja putnicima po dolasku radi dodatnih informacija, mogućih fakultativnih izleta ili eventualne pomoći (usluge predstavnika ne podrazumevaju celodnevno ili svakodnevno prisustvo).
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste predstavnika na prvom info sastanku ili telefonom, prvog dana boravka. Molimo da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
FAKULTATIVNI IZLETI:
Organizator fakultativnih izleta je lokalna turistička agencija koja propisuje cene, uslove i minimum za realizaciju programa. Fakultativni izleti nisu deo predmeta ugovora sa organizatorom putovanja Odeon World Travel i ne mogu biti predmet reklamacije. Molimo putnike da se prilikom rezervacije i uplate izleta informišu o uslovima otkaza od strane putnika.
VAŽNE NAPOMENE:
Shodno trenutnoj situaciji i merama prevencije obaveštavamo putnike da su sve zemlje usvojile protokole o pojačanoj higijeni u smeštajnim objektima. Mere su usklađene sa preporukama Svetske zdravstvene organizacije. Radi sprovođenja određenih mera, hotelski objekti zadržavaju pravo promene načina pružanja pansionskih usluga, prijema i odjave gostiju, kao i mogućnost da pojedine servise u spa centrima, na spoljašnjim i unutrašnjim bazenima, u restoranima i barovima obustave u celosti. U opisima smeštajnih kapaciteta iz ponude turističke agencije Odeon World Travel, nalaze se informacije preuzete sa zvaničnih web stranica istih, predviđenih u momentu objavljivanja programa. Svi ugostiteljski objekti zadržavaju pravo korekcije servisa i usluga tokom čitave letnje sezone. Informacije su promenljivog karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.
MINIMALNI BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PROGRAMA JE 120 PRIJAVLJENIH PUTNIKA
Ukoliko broj putnika bude manji, putovanje je moguće realizovati uz doplatu.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 20 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Organizator putovanja Odeon World Travel iz Beograda, Eurojet Travel-S.J. Investments Co. je posrednik u prodaji