Lokacija: Hotelski kompleks se nalazi na Atosu, na 1,2 km od gradića Uranonopolis. Može da se pohvali prelepom plažom i dobrom uslugom. Sastoji se od trospratnih zgrada koje su kaskadno poređane, odakle se pružaju prelepe panorame ka moru i zelenom okruženju. Hotel je odličan za porodičan odmor i romantičan. Izgrađen je u jednostavom stilu savršeno se uklapa u zelenoj sredini.
Sadržaj: Recepcija 24 h, Parking, Lekar, Biznis centar, Autobuska stanica, Teretana, Prodavnica, Veliki bazen, Masaža, Internet u javnim regijama besplatan, Restoran, Glavni Bar, Pool bar, Beach Bar, Taverna, Fudbal, Odbojka na plaži, Tenis, Košarka, Sportovi na vodi, Stoni Tenis, Dadilja, Igralište za decu, Dečiji Bazen.
Smeštaj: Sobe sadrže terasu/balkon, kupatilo kada/tuš, klima, fen, mini frižider, Čajnik, Sef, SAT TV, telefon, WiFi, Dnevna usluga čišćenja.
Jednokrevetna Soba – Jedan Ležaj ili francuski ležaj
Dvokrevetna Soba – Francuski ležaj ili dva odvojena ležaja i kauč/sofa na razvlačenje. 2017. godine su renovirane sobe.
Exucitive Suite Family – Spavaća soba sa kliznim vratima, francuski ležaj, otvoreni orman, dnevni boravak sa dva odvojena ležaja i tušem .
Luxury Lofr Suite – Prostrani apartman, dnevni boravak sa kaučem/sofom, francuski ležaj, mini bar, dupli tuš sa prozirnim staklom okrenutim prema sobi. 2017. godine su renovirane sobe.
Usluga: All inclusive
Hotel Akrathos Beach
Hotel Akrathos Beach
**LETO 2025. - REDOVNE CENE ** - Cena je izražena u evrima po osobi po noćenju
Cenovnik i slobodni kapaciteti se rade na upit, za tačne informacije o cenama i raspoloživim kapacitetima molimo Vas da nas kontaktirate na 018-514520, ili putem mejla: [email protected]
CENA UKLJUČUJE:
– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.
– Uslugu rezervacije.
– Organizaciju putovanja.
CENA NE UKLJUČUJE:
– Boravišne takse na destinaciji: za hotele kategorizacije 1*i 2* taksa iznosi 1.5€ dnevno po sobi, za hotele
kategorizacije 3* iznosi 3€ dnevno po sobi, za hotele kategorizacije 4* iznosi 7€ dnevno po sobi i za hotele
kategorizacije 5* iznosi 10€ dnevno po sobi.
– Zdravstveno putno osiguranjesa pokrićem Covid.
–Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja sa pokrićem kovid. Ne postoji unapred definisana
fiksna cena ovog osiguranja, cena zavisi od mnogo faktora, molimo putnike da se obrate agenciji Eurojet za konkretnu ponudu ovog osiguranja.
Preporuka turističke agencije Eurojet Travel –S.J. Investments Co. je da putnik poseduje sva gore navedena osiguranja.
- Biranje spratnosti, pogleda ili broja sobe nije moguće, osim kada u programu nije drugačije navedeno.
- Za sve usmene informacije, koje su van kataloškog opisa, bilo od strane subagenata, kao i od strane zaposlenih u samoj agenciji, agencija Eurojet ne snosi odgovornost.
- Cene su informativnog karaktera, za tačne cene molimo da pozovete ili posetite neku od naših poslovnica.
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostataknajkasnije 30 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PREKO RAČUNA – uplata na račun S.J. Investments Co. Niš doo, broj 155-25611-98.
PROGRAM PUTOVANJA ZA PUTNIKE KOJI PUTUJU SOPSTVENIM PREVOZOM:
PROGRAM PUTOVANJA: Prvi dan
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta.
Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije. Kraj usluge.
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnici Eurojet Travela-S.J. Investments Co. moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Eurojet Travel . Agencija Eurojet Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnikprijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi-fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Eurojet Travel naveden je na vaučeru. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa. Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Organizator Privredno društvo S.J. Investments Co. Niš doo, Cara Dušana 33A, e.mail:[email protected], web:www.eurojet.rs
Program putovanja -Hoteli u Grčkoj od 19.04.2024.
Licenca OTP br. 16/2024 od 15.04.2024.god, kategorija A
Opis
Lokacija: Hotelski kompleks se nalazi na Atosu, na 1,2 km od gradića Uranonopolis. Može da se pohvali prelepom plažom i dobrom uslugom. Sastoji se od trospratnih zgrada koje su kaskadno poređane, odakle se pružaju prelepe panorame ka moru i zelenom okruženju. Hotel je odličan za porodičan odmor i romantičan. Izgrađen je u jednostavom stilu savršeno se uklapa u zelenoj sredini.
Sadržaj: Recepcija 24 h, Parking, Lekar, Biznis centar, Autobuska stanica, Teretana, Prodavnica, Veliki bazen, Masaža, Internet u javnim regijama besplatan, Restoran, Glavni Bar, Pool bar, Beach Bar, Taverna, Fudbal, Odbojka na plaži, Tenis, Košarka, Sportovi na vodi, Stoni Tenis, Dadilja, Igralište za decu, Dečiji Bazen.
Smeštaj: Sobe sadrže terasu/balkon, kupatilo kada/tuš, klima, fen, mini frižider, Čajnik, Sef, SAT TV, telefon, WiFi, Dnevna usluga čišćenja.
Jednokrevetna Soba – Jedan Ležaj ili francuski ležaj
Dvokrevetna Soba – Francuski ležaj ili dva odvojena ležaja i kauč/sofa na razvlačenje. 2017. godine su renovirane sobe.
Exucitive Suite Family – Spavaća soba sa kliznim vratima, francuski ležaj, otvoreni orman, dnevni boravak sa dva odvojena ležaja i tušem .
Luxury Lofr Suite – Prostrani apartman, dnevni boravak sa kaučem/sofom, francuski ležaj, mini bar, dupli tuš sa prozirnim staklom okrenutim prema sobi. 2017. godine su renovirane sobe.
Usluga: All inclusive
Cene
**LETO 2025. - REDOVNE CENE ** - Cena je izražena u evrima po osobi po noćenju
Cenovnik i slobodni kapaciteti se rade na upit, za tačne informacije o cenama i raspoloživim kapacitetima molimo Vas da nas kontaktirate na 018-514520, ili putem mejla: [email protected]
CENA UKLJUČUJE:
– Rezervisane i potvrđene usluge u izabranoj smeštajnoj jedinici.
– Korišćenje hotelskih sadržaja prema opisu.
– Uslugu rezervacije.
– Organizaciju putovanja.
CENA NE UKLJUČUJE:
– Boravišne takse na destinaciji: za hotele kategorizacije 1*i 2* taksa iznosi 1.5€ dnevno po sobi, za hotele
kategorizacije 3* iznosi 3€ dnevno po sobi, za hotele kategorizacije 4* iznosi 7€ dnevno po sobi i za hotele
kategorizacije 5* iznosi 10€ dnevno po sobi.
– Zdravstveno putno osiguranjesa pokrićem Covid.
–Osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja sa pokrićem kovid. Ne postoji unapred definisana
fiksna cena ovog osiguranja, cena zavisi od mnogo faktora, molimo putnike da se obrate agenciji Eurojet za konkretnu ponudu ovog osiguranja.
Preporuka turističke agencije Eurojet Travel –S.J. Investments Co. je da putnik poseduje sva gore navedena osiguranja.
- Biranje spratnosti, pogleda ili broja sobe nije moguće, osim kada u programu nije drugačije navedeno.
- Za sve usmene informacije, koje su van kataloškog opisa, bilo od strane subagenata, kao i od strane zaposlenih u samoj agenciji, agencija Eurojet ne snosi odgovornost.
- Cene su informativnog karaktera, za tačne cene molimo da pozovete ili posetite neku od naših poslovnica.
Uslovi putovanja
USLOVI PLAĆANJA:
Cene su izražene u Eurima (osim ako drugačije nije definisano programom putovanja). Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan rezervacije. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 30% akontacije od cene aranžmana, a ostataknajkasnije 30 dan pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express.
3. PREKO RAČUNA – uplata na račun S.J. Investments Co. Niš doo, broj 155-25611-98.
Program putovanja
PROGRAM PUTOVANJA ZA PUTNIKE KOJI PUTUJU SOPSTVENIM PREVOZOM:
PROGRAM PUTOVANJA: Prvi dan
Dolazak na destinaciju i smeštaj u izabrani objekat. Usluga prema uplaćenoj rezervaciji (ulazak u sobe je posle 15:00h).
Drugi – pretposlednji dan
Boravak u hotelu na bazi uplaćenih usluga. Slobodno vreme za individualne aktivnosti.
Poslednji dan
Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu ishrane u sklopu objekta.
Napuštanje hotelskih soba do 10:00h. Povratak sa destinacije. Kraj usluge.
Napomena
OSIGURANJE:
Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnici Eurojet Travela-S.J. Investments Co. moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa premije navedene na polisi. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
VIZA I PUTNA DOKUMENTA:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 3 meseca nakon povratka sa putovanja (minimum 90 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije Eurojet Travel . Agencija Eurojet Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnikprijavio prilikom rezervacije.
SMEŠTAJ:
U najvećem broju smeštajnih objekata u smeštajne jedinice se ulazi posle 15:00h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00h poslednjeg dana boravka. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela, kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu. U svim hotelima dodatni-pomoćni kreveti rade se na upit. Skrećemo putnicima pažnju da su pomoćni kreveti manjih dimenzija od standardnih, obično drvene ili metalne kontrukcije ili na razvlačenje i da mogu bitno uticati na komfor u smeštajnoj jedinici. Deca 0-2 god. nemaju svoj krevet, dele sa odraslima. Krevetac za bebe se radi na upit i dodatno se plaća u većini hotela. Molimo putnike da se o cenama i uslovima najma krevetca informišu u agenciji.
Svi opisi, fotografije i podaci o smeštajnim objektima su preuzeti sa zvaničnih internet prezentacija ili dobijeni od lokalnih partnera. Smeštajni objekti zadržavaju pravo da usled objektivnih okolnosti izmene ili ukinu neke od sadržaja/usluga. Kategorizacija smeštajnih objekata odgovara lokalnoj kategorizaciji koju propisuje nadležno Ministarstvo zemlje putovanja.
CENE ZA DECU:
Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja dece koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
INTERNET KONEKCIJA:
Pojedini hotelski objekti poseduju wi-fi konekcije koje gosti mogu da koriste besplatno ili uz doplatu, u zavisnosti od hotela. Brzina protoka hotelskog interneta ne zavisi od agencije ili od hotela, već isključivo od broja gostiju, kao i od lokalnog operatera. Organizator putovanja nije u mogućnosti da garantuje kvalitet mreže, te molimo putnike kojima je internet od esencijalnog značaja tokom putovanja da se informišu kod domaćih mobilnih operatera u vezi sa paketima interneta tokom putovanja ili da se po dolasku na letovanje informišu i kupe sim/internet karticu zemlje čiji su gosti.
NAPOMENA:
U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA i predstavnika lokalne partnerske agencije prvog dana boravka. Kontakt telefon lokalne partnerske agencije kao i dežurni telefon agencije Eurojet Travel naveden je na vaučeru. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
ZA OVAJ PROGRAM NE POSTOJI MINIMUM ZA REALIZACIJU.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 2 RADNA DANA PO UPLATI AKONTACIJE.
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa. Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Organizator Privredno društvo S.J. Investments Co. Niš doo, Cara Dušana 33A, e.mail:[email protected], web:www.eurojet.rs
Program putovanja -Hoteli u Grčkoj od 19.04.2024.
Licenca OTP br. 16/2024 od 15.04.2024.god, kategorija A