Uslovi smeštaja
Za ulazak na teritoriju Republike Bugarske neophodan je važeći pasoš.
NAPOMENA: Izbor hrane zavisi od kategorije hotela! Ishrana je na bazi švedskog stola uz asistenciju pomoćnog kuvara, putnici zbog COVID -19 situacije ne uzimaju sami hranu već im se ona servira uz mogućnost ponovnog uzimanja. U slučaju malog broja gostiju hoteli zadržavaju pravo da umesto švedskog stola obroci budu servirani, Kategorija hotela je lokalna. Treći ležaj u hotelima najčešće je pomoćni. Organizator putovanja ne može da utiče na razmeštaj po sobama, jer to zavisi isključivo od recepcije smeštajnog objekta. Ako kod pojedinih hotela nije naglašen način posluživanja obroka, smatra se da je u pitanju kontinentalni način. Kod hotela koji imaju mogućnost all inclusive, specifikacija usluga zavisi od hotela i dobija se kod zaključivanja ugovora. All inclusive usluga podrazumeva konzumaciju hrane i pića (po pravilu samo domaća točena pića) samo u određenim periodima u toku dana.
Kod hotela niže kategorizacije i apartmana moguća je doplata za klima uređaj prema tarifi hotela i iznosi uobičajeno oko 5 € po danu. U niskoj sezoni i kod hotela veće kategorije moguće je da klima uređaji nisu u upotrebi ili se doplaćuju.
Upotreba ležaljki i suncobrana na bazenu hotela se po pravilu ne doplaćuje, dok se na plaži iste doplaćuju 5-10 € po danu i setu (ukoliko drugačije nije navedeno). Kapacitet je ograničen a raspodela se vrši prema vremenu dolaska. Sefovi u hotelima (naročito niže kategorizacije) se doplaćuju prema tarifi hotela – uobičajeno oko 3€ po danu.
Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih hotelskih soba. Izgled soba može da odstupa od prikazanih.
Upotreba WiFi interneta (ukoliko postoji, moguće doplate) po pravilu je predviđena na recepciji. U pojedinim sobama iz tehničkih razloga moguć je loš ili nepostojeći signal. Brzina interneta zavisi od broja jednovremenih korisnika i infrastrukturnih kapaciteta destinacije i može biti nezadovoljavajuća zahtevnijim korisnicima.
Sve usluge hotela koje nisu navedene kao besplatne se po pravilu doplaćuju na licu mesta po tarifama hotela.
Hoteli smešteni u naseljenim mestima po pravilu nemaju obezbeđen parking ili se upotreba parkinga doplaćuje na licu mesta prema tarifi hotela.
Hoteli i risorti smešteni van naseljenih mesta po pravilu imaju mogućnost parkiranja oko hotela ili imaju sopstveni parking koji se ne doplaćuje.
Sve posebne zahteve i potrebe za smeštaj od strane klijenata moguće je ostvariti samo uz pisanu potvrdu od strane hotela i ako su naglašeni u ugovoru sa klijentom; u suprotnom su isti nevažeći.
Za vreme boravka u hotelima (naročito više kategorije) klijenti su u obavezi da poštuju kod oblačenja hotela (naročito za vreme obroka). Obavezno poneti sa sobom odeću dugih rukava i nogavica i obuću bez otvora za prste. Organizator ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju nepoštovanja istog.
NAPOMENA: u izabrani hotel se ulazi prvog dana boravka od 15.00 časova, a napušta se poslednjeg dana boravka do 10.00 časova. Na internet strani i u katalogu po pravilu su prikazane slike pojedinih soba i apartmana. Izgled standardnih smeštajnih jedinica može da odstupa od prikazanih.
VLASNICI PASOŠA DRUGIH DRŽAVA U OBAVEZI SU DA SE SAMI INFORMIŠU O VIZNOM REŽIMU DOTIČNE DRŽAVE PREMA REPUBLICI BUGARSKOJ.
MALOLETNICI koji putuju bez roditelja moraju da poseduju saglasnost oba roditelja, a oni koji putuju sa jednim roditeljem – saglasnost roditelja koji ne putuje, u pisanoj formi i overenu kod nadležnih organa.
Za sve informacije date usmenim, telefonskim ili elektronskim putem organizator ne snosi odgovornost. Validan je samo pisani program putovanja organizatora, istaknut u prostorijama agencije.
Minimum za realizaciju ovog programa je 70 putnika. Krajnji rok za otkaz aranžmana je 2 dana pre polaska. Organizator putovanje ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu i njegovoj realizaciji.
Kod organizatora putovanja možete uplatiti PAKET PUTNOG OSIGURANJA (putno zdravstveno osiguranje u inostranstvu sa asistencijom i mogućnošću osiguranja prtljaga i osiguranje otkaza putovanja) po tarifi osiguravajuće kuće Triglav osiguranje.
Pet friendly hoteli dozvoljavaju držanje samo određenih kućnih ljubimcima (samo u smeštajnim jedinicama) pod strogo propisanim uslovima i doplatu propisanu od strane hotela; neophodna je potvrda organizatora uz napomenu na ugovoru/vaučeru. Potpisivanjem ugovora o putovanju putnik je prihvatio da se strogo pridržava uslova hotela.
Eventualno nepoštovanje istih može dovesti do udaljavanja putnika iz hotela bez novčane refundacije uz obavezu nadoknade štete hotelu. Putnik sam snosi odgovornost za ispravnost dokumenata kućnog ljubimca.
Ako u programu putovanja nije drugačije navedeno, organizator putovanja je PP “EUROTURS NIŠ” doo, licenca br. OTP – A 107/2021 od 08.10.2021.
Za sve navedene programe važe Opšti uslovi putovanja “Euroturs Niš” i YUTA standardi
Eurojet Travel-S.J. Investments Co. je posrednik u prodaji