Nezaboravno iskustvo i potpuno opuštanje u predivnom ambijentu okružen cvetnim vrtovima i zelenilom, povezan sa hotelom Lux Grand Sava 4*, odličan je izbor za individualne goste, ali i za porodice sa decom.
Odaberite za savršen odmor Superior sobe koje pružaju potpunu udobnost i opuštanje. Veliki izbor jednokrevetnih, dvokrevetnih soba i apartmana. Na predivnoj terasi kafea Cappuccino možete uživati u primamljivim ukusima kafe i kolača. Upotpunite vaš odmor uz zabavne igre ili ugodno druženje u Lobby Bar-u hotela.
Hotel raspolaže sa 120 superior soba i 11 apartmana koji su stilski dekorisani. Svaka soba ima kupatilo ( tuš/kada), WC, LCD televizore, telefon, sef, mini bar, fen, peškire za bazen, klima uređaje, internet. Većina soba je sa balkonom.
Gostima je na raspolaganju vrhunski hotelski restoran Kristal sa 280 mesta, show cooking buffetom slovenske i internacionalne kuhinje i self service bifeom. Pored ovog restorana tu je À la carte restoran Kaiser u kome se služi veliki izbor jela, uz fina vrhunska vina. Cappuccino i Lobby bar sa bogatom ponudom slatkiša iz naše poslastičarnice, koktela, kafa i vrhunskih čajeva, kafe imperial.
Ulazak u unutrašnji bazen u kojem je termomineralna voda i boravak u saunama Lotus besplatan je za goste hotela. Ovde gosti mogu odabrati uživanje po njihovoj meri iz širokog spektra puštajućih masažnih tehnika koje su obogaćene postupcima indijskog sistema i lečenja Ayurveda. Tehnike odklanjaju umor, napetost, glavobolju, bolove u zglobovima i mišićima, a na raspolaganju su vam i wellness kupke sa različitim biljnim dodacima ili morskom solju. Termomineralna voda u bazenu Lotus Termi sa svojim blagotvornim dejstvima nije namenja samo za lečenje te se pri temperaturi od 29 do 36oC upotrebljava i za rekreaciju. Učinak je analgetički, termalna voda umanjuje bolove, opušta i poboljšava cirkulaciju, relaksira umorne mišiće i zglobove. Na raspolaganju su vam centralni bazen, 2 whirpoola i dečiji bazen. Za dodatno opuštanje u Lotus Termama gostima su na raspolaganju finska i turska sauna i tepidarij sa prostorom za odmor.
Spa centar Roi prostire se na više od 1200 m2 s i ovde su smešteni rashladni bazeni, spoljni i unutrašnji prostor za odmor i uživanje, saune i dostupni su brojni medicinski tretmani uz doplatu.
Besplatni privatni parking je pored hotela (rezervacija nije potrebna).
Besplatni pristup bežičnog interneta u hotelskom kompleksu.
Gostima su na raspolaganju i posluga u sobi, usluga peglanja i pranja veša, mogućnost pomoćnog ležaja, dečjeg krevetića, prostorija za odlaganje prtljaga, kongresni centar, frizerski salon, fitness, 24-satno radno vreme recepcije. Hotel je pogodan za osobe sa invaliditetom.
Od aktivnosti tu je fitness centar, joga, jutarnja gimnastika, aquaerobike, vežbe, pilates, nordijsko hodanje, šetnje, biciklizam, iznajmljivanje bicikala, planinarenje, teniski teren, bogat animacijski program.
U hotelu se govore slovenski, ruski, italijanski, srpsko-hrvatski, engleski i nemački.
Grand Hotel Sava Superior
Grand Hotel Sava Superior
Ponuda uskoro
USLOVI PLAĆANJA:
– Cene u tabelama su izražene u eurima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Bansko Srbije na dan uplate aranžmana. Ukoliko nije plaćen celokupan iznos aranžmana, preostali dug se izražava u eurima i plaća po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– 50% od ukupne cene aranžmana prilikom sklapanja Ugovora, ostatak najkasnije 30 dana pre početka turističkog aranžmana. Ukoliko stranke ne uplate preostali iznos do pune cene aranžmana u predvidjenom roku, smatra se odustajanjem od korišćenja aranžmana i otkazom rezervacije.
– Čekovima gradjana: akontacija u iznosu od 50% od ukupne cene aranžmana, preostali iznos u jednakim mesečnim ratama do 10.12.2022. Čekovi mogu biti ispisani isključivo na datume 01., 05. i 10. u mesecu.
– Administrativna zabrana: 50% od ukupne cene aranžmana, preostali iznos do 10.12.2022.
– Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Bansko Srbije na dan uplate.
PROGRAM PUTOVANJA ZA PUTNIKE KOJI IDU SOPSTVENIM PREVOZOM:
1. dan – Dolazak putnika u željeno mesto i smeštaj u izabrani hotel. Ulazak u smeštajne jedinice je posle 14.00 časova na dan dolaska (ili prema politici hotela). Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Noćenje.
2. dan – do poslednjeg dana boravka (u zavisnosti od izabranog broja noćenja)- Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.
poslednji dan- Napuštanje smeštajne jedinice do 09.00 časova (ili prema politici hotela). Kraj usluga.
VAŽNE NAPOMENE:
– Zbog trenutne situacije prouzrokogvane virusom COVID postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu dostupni u terminu boravka i agencija ne snosi odgovornost za bilo kakve promene u načinu služenja usluga i ograničenja u hotelu.
– Akontacija u iznosu od 50% plaća se prilikom rezervacije. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. U slučaju da hotel ne potvrdi rezervaciju, akontacija se vraća putniku.
– Popusti za decu važe u pratnji dvoje odraslih, osim ako nije drugačije navedeno.
– Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE, FIRST MINUTE ili putem SPECIJALNIH PONUDA proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
– Troškovi otkaza aranžmana naplaćuju se po hotelskim pravilima otkaza. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
– Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja.
– Putnici se sami javljaju na recepciju i smeštaju u hotel, uz vaučer agencije (osim u slučaju nemogućnosti da pronadju ugovoreni hotel, kada treba da kontaktiraju agenciju telefonom).
– Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta.
– Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
– U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ili ovlašćeni subagent ne može biti odgovoran.
– Organizator ili ovlašćeni subagent nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, ovlašćeni subagent predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
– Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
– Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
– Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji. U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, ukoliko politikom hotela nije drugačije određeno.
– Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
– Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta.
– Putnicima sa novim biometrijskim pasošima nije potrebna viza za boravak u Sloveniji.
OPŠTE NAPOMENE
– Organizator putovanja nije ovlašćen da ceni valjanost putnih i drugih isprava. Strani državljani su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu zemalja u koje putuju ili kroz koje prolaze.
– Putna isprava mora važiti još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja.
– Organizator putovanja ili ovlašćeni subagent zadržava pravo da zbog izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
– Organizator ili ovlašćeni subagent putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
– Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu; organizator putovanjal ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
– Organizator ovog putovanja je T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja, Licenca OTP 183/2021 kategorija A od 19.11.2021. Za ovo putovanje važe opšti uslovi putovanja T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja. Ovlašćeni subagent Eurojet Travel Company.
– Web sajt www.barcino.travel, kao i Opšti Uslovi Putovanja Bacino Tours-a su sastavni deo ovog cenovnika.
ARANŽMAN JE RAĐEN NA BAZI INDIVIDUALNIH POLAZAKA U NAVEDENIM TERMINIMA (ne postoji minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana, te isti ne može da se otkaže od strane Organizatora putovanja). Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja organizatora koji su usklađeni za Zakonom o turizmu Republike Srbije.
Opis
Nezaboravno iskustvo i potpuno opuštanje u predivnom ambijentu okružen cvetnim vrtovima i zelenilom, povezan sa hotelom Lux Grand Sava 4*, odličan je izbor za individualne goste, ali i za porodice sa decom.
Odaberite za savršen odmor Superior sobe koje pružaju potpunu udobnost i opuštanje. Veliki izbor jednokrevetnih, dvokrevetnih soba i apartmana. Na predivnoj terasi kafea Cappuccino možete uživati u primamljivim ukusima kafe i kolača. Upotpunite vaš odmor uz zabavne igre ili ugodno druženje u Lobby Bar-u hotela.
Hotel raspolaže sa 120 superior soba i 11 apartmana koji su stilski dekorisani. Svaka soba ima kupatilo ( tuš/kada), WC, LCD televizore, telefon, sef, mini bar, fen, peškire za bazen, klima uređaje, internet. Većina soba je sa balkonom.
Gostima je na raspolaganju vrhunski hotelski restoran Kristal sa 280 mesta, show cooking buffetom slovenske i internacionalne kuhinje i self service bifeom. Pored ovog restorana tu je À la carte restoran Kaiser u kome se služi veliki izbor jela, uz fina vrhunska vina. Cappuccino i Lobby bar sa bogatom ponudom slatkiša iz naše poslastičarnice, koktela, kafa i vrhunskih čajeva, kafe imperial.
Ulazak u unutrašnji bazen u kojem je termomineralna voda i boravak u saunama Lotus besplatan je za goste hotela. Ovde gosti mogu odabrati uživanje po njihovoj meri iz širokog spektra puštajućih masažnih tehnika koje su obogaćene postupcima indijskog sistema i lečenja Ayurveda. Tehnike odklanjaju umor, napetost, glavobolju, bolove u zglobovima i mišićima, a na raspolaganju su vam i wellness kupke sa različitim biljnim dodacima ili morskom solju. Termomineralna voda u bazenu Lotus Termi sa svojim blagotvornim dejstvima nije namenja samo za lečenje te se pri temperaturi od 29 do 36oC upotrebljava i za rekreaciju. Učinak je analgetički, termalna voda umanjuje bolove, opušta i poboljšava cirkulaciju, relaksira umorne mišiće i zglobove. Na raspolaganju su vam centralni bazen, 2 whirpoola i dečiji bazen. Za dodatno opuštanje u Lotus Termama gostima su na raspolaganju finska i turska sauna i tepidarij sa prostorom za odmor.
Spa centar Roi prostire se na više od 1200 m2 s i ovde su smešteni rashladni bazeni, spoljni i unutrašnji prostor za odmor i uživanje, saune i dostupni su brojni medicinski tretmani uz doplatu.
Besplatni privatni parking je pored hotela (rezervacija nije potrebna).
Besplatni pristup bežičnog interneta u hotelskom kompleksu.
Gostima su na raspolaganju i posluga u sobi, usluga peglanja i pranja veša, mogućnost pomoćnog ležaja, dečjeg krevetića, prostorija za odlaganje prtljaga, kongresni centar, frizerski salon, fitness, 24-satno radno vreme recepcije. Hotel je pogodan za osobe sa invaliditetom.
Od aktivnosti tu je fitness centar, joga, jutarnja gimnastika, aquaerobike, vežbe, pilates, nordijsko hodanje, šetnje, biciklizam, iznajmljivanje bicikala, planinarenje, teniski teren, bogat animacijski program.
U hotelu se govore slovenski, ruski, italijanski, srpsko-hrvatski, engleski i nemački.
Cene
Ponuda uskoro
Uslovi putovanja
USLOVI PLAĆANJA:
– Cene u tabelama su izražene u eurima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Bansko Srbije na dan uplate aranžmana. Ukoliko nije plaćen celokupan iznos aranžmana, preostali dug se izražava u eurima i plaća po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– 50% od ukupne cene aranžmana prilikom sklapanja Ugovora, ostatak najkasnije 30 dana pre početka turističkog aranžmana. Ukoliko stranke ne uplate preostali iznos do pune cene aranžmana u predvidjenom roku, smatra se odustajanjem od korišćenja aranžmana i otkazom rezervacije.
– Čekovima gradjana: akontacija u iznosu od 50% od ukupne cene aranžmana, preostali iznos u jednakim mesečnim ratama do 10.12.2022. Čekovi mogu biti ispisani isključivo na datume 01., 05. i 10. u mesecu.
– Administrativna zabrana: 50% od ukupne cene aranžmana, preostali iznos do 10.12.2022.
– Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu Narodne Bansko Srbije na dan uplate.
Program putovanja
PROGRAM PUTOVANJA ZA PUTNIKE KOJI IDU SOPSTVENIM PREVOZOM:
1. dan – Dolazak putnika u željeno mesto i smeštaj u izabrani hotel. Ulazak u smeštajne jedinice je posle 14.00 časova na dan dolaska (ili prema politici hotela). Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Noćenje.
2. dan – do poslednjeg dana boravka (u zavisnosti od izabranog broja noćenja)- Boravak u izabranom hotelu na bazi izabrane usluge.
poslednji dan- Napuštanje smeštajne jedinice do 09.00 časova (ili prema politici hotela). Kraj usluga.
Napomena
VAŽNE NAPOMENE:
– Zbog trenutne situacije prouzrokogvane virusom COVID postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu dostupni u terminu boravka i agencija ne snosi odgovornost za bilo kakve promene u načinu služenja usluga i ograničenja u hotelu.
– Akontacija u iznosu od 50% plaća se prilikom rezervacije. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. U slučaju da hotel ne potvrdi rezervaciju, akontacija se vraća putniku.
– Popusti za decu važe u pratnji dvoje odraslih, osim ako nije drugačije navedeno.
– Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE, FIRST MINUTE ili putem SPECIJALNIH PONUDA proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
– Troškovi otkaza aranžmana naplaćuju se po hotelskim pravilima otkaza. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
– Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja.
– Putnici se sami javljaju na recepciju i smeštaju u hotel, uz vaučer agencije (osim u slučaju nemogućnosti da pronadju ugovoreni hotel, kada treba da kontaktiraju agenciju telefonom).
– Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta.
– Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
– U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredelenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ili ovlašćeni subagent ne može biti odgovoran.
– Organizator ili ovlašćeni subagent nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, ovlašćeni subagent predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
– Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
– Za sve rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
– Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji. U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, ukoliko politikom hotela nije drugačije određeno.
– Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
– Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta.
– Putnicima sa novim biometrijskim pasošima nije potrebna viza za boravak u Sloveniji.
OPŠTE NAPOMENE
– Organizator putovanja nije ovlašćen da ceni valjanost putnih i drugih isprava. Strani državljani su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu zemalja u koje putuju ili kroz koje prolaze.
– Putna isprava mora važiti još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja.
– Organizator putovanja ili ovlašćeni subagent zadržava pravo da zbog izmene deviznog kursa, nedovoljnog broja prijavljenih putnika, prebukiranosti hotela i slično, izmeni cenu putovanja za odgovarajući iznos, ponudi alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije ili otkaže putovanje najkasnije pet dana pre polaska na putovanje.
– Organizator ili ovlašćeni subagent putovanja ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
– Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu; organizator putovanjal ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja
– Organizator ovog putovanja je T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja, Licenca OTP 183/2021 kategorija A od 19.11.2021. Za ovo putovanje važe opšti uslovi putovanja T. A. Barcino Tours, Vrnjačka Banja. Ovlašćeni subagent Eurojet Travel Company.
– Web sajt www.barcino.travel, kao i Opšti Uslovi Putovanja Bacino Tours-a su sastavni deo ovog cenovnika.
ARANŽMAN JE RAĐEN NA BAZI INDIVIDUALNIH POLAZAKA U NAVEDENIM TERMINIMA (ne postoji minimalan broj putnika za realizaciju aranžmana, te isti ne može da se otkaže od strane Organizatora putovanja). Molimo Vas da se pre zaključenja ugovora o putovanju upoznate sa programom putovanja i Opštim uslovima putovanja organizatora koji su usklađeni za Zakonom o turizmu Republike Srbije.