Direktan let do Alanje

Ko se probudio u Beogradu, prvu kafu pije u Alanji! Uštedite do 5h transfera i započnite dan na moru!

Uživajte i ovog leta sa agencijom EuroJet

+Gratis izlet Delfin šou 
+ 7% popust na uplate u celosti, na navedene cene
*Ograničena ponuda -prvih 10 soba ostvaruju navedene pogodnosti
BOSPHORUS SORGUN HOTEL 5*
Termin putovanja
19.06. 26.06. 13.06. 21.06. 23.06.
26.06. 03.07. 23.06. 01.07. 04.07.
Broj noći / dana 7n/8d 7n/8d 10n/11d 10n/11d 11n/12d
STANDARD ROOM ROH, All Inclusive Plus
Po osobi u dvokrevetnoj sobi 857 857 1039 1086 1163
I dete 2-5.99 305 305 305 305 305
I dete 6-6.99 322 322 322 322 322
I dete 7-11.99 589 589 680 704 742
3. odrasla osoba 696 696 824 857 910
Jednokrevetna soba 1124 1124 1398 1468 1583
I dete od 2-5.99 305 305 305 305 305
I dete od 6-6.99 322 322 322 322 322
I dete 7-11.99 589 589 680 704 742
II Dete 2-6.99 (ako je I dete 0-6.99) 589 589 680 704 742
II Dete 2-6.99 (ako je I dete 7-11.99) 322 322 322 322 322
II Dete 7-11.99 (ako je I dete 7-11.99) 587 587 677 700 738
Beba od 0 – 1.99 50 50 50 50 50

1.Dan Beograd – Alanja (Alanja/Side) – Sastanak grupe na aerodromu «Nikola Tesla», dva sata pre predviđenog vremena poletanje aviona. Direktan čarter let avio kompanije Air Serbia na relaciji Beograd – Alanja.
Aranžman na 7 noćenja, Broj leta JU 9910 (polazak nedeljom), preliminarno vreme leta oko 03:20h.
Aranžman na 10 i 11 noćenja, broj leta JU9912 (polasci utorkom i petkom), preliminarno vreme leta oko 06:40h.
Aranžman na 10 i 11 noćenja, broj leta JU9908 (polasci četvrtkom i ponedeljkom), preliminarno vreme leta oko 05:50h.
*Vremena letova data su prema potpisanom ugovoru sa avio kompanijom i podležna su promeni, određuje ih avio kompanija i tačno vreme leta biće poznato 48h pre leta. Po sletanju na aerodrom u Alanji organizovan transfer do hotela. Smeštaj u hotel prema pravilima hotela.
2 – 7/10/11. Dan – Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Noćenje.
Poslednji dan (8/11/12.) Alanja– Beograd – Napuštanje hotela u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika i prema hotelskim pravilima. Slobodno vreme do polaska na transfer do aerodroma. Dolazak na aerodrom i ukrcavanje na direktan čarter let avio kompanije Air Serbia za Beograd,
Aranžman na 7 noćenja, Broj leta JU 9911 (polazak nedeljom), preliminarno vreme leta oko 8h (lokalno vreme).
Aranžman na 10 i 11 noćenja, broj leta JU9913 (polasci utorkom i petkom), preliminarno vreme leta oko 16:20h (lokalno vreme).
Aranžman na 10 i 11 noćenja, broj leta JU9909 (polasci četvrtkom i ponedeljkom), preliminarno vreme leta oko 09:45h (lokalno vreme).
*Vremena letova data su prema potpisanom ugovoru sa avio kompanijom i podležna su promeni, određuje ih avio kompanija i tačno vreme leta biće poznato 48h pre leta. Kraj programa.

Jedinstvena cena aranžmana uključuje:

  • Avio prevoz – čarter let na relaciji Beograd – Alanja – Beograd  – Alanja – Niš (u zavisnosti od odabranog programa putovanja);
  • Aerodormske takse
  • Usluga povratnog transfera na relaciji aerodrom – hotel – aerodrom;
  • Usluga smeštaja i pratećih usluga u izabranom hotelu, na bazi izabranog broja noćenja;
  • Usluga predstavnika na destinaciji
  • Troškovi organizacije turističkog putovanja.

Jedinstvena cena aranžmana ne uključuje:

  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
  • Troškovi fakultativnih izleta u organizaciji inopartnera (prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja za kvalitet i cenu);
  • Individualni i dodatni hotelski troškovi

Uslovi plaćanja:

  • 30% prilikom prijavljivanja, ostatak najkasnije 30 dana pre datuma polaska na put. Ukoliko stranke ne izvrše uplatu preostalog iznosa do pune cene aranžmana u predviđenom roku, smatra se da su odustali od korišćenja aranžmana i da je rezervacija otkazana.
  • Čekovima gradjana: 30% akontacija, ostatak u jednakim mesečnim ratama do 10.12.2022. Čekovi mogu biti datumirani samo na datume 01.,05. i 10. u mesecu.
  • Administrativna zabrana: 30% akontacija, ostatak do 10.12.2022.
  • Korisnici Banca Intesa aranžmane mogu plaćati i na rate, bez kamate, tako što bi 30% akontacije platili odmah, a ostatak na najviše šest mesečnih rata ali najkasnije do 10.12.2022.
  • Sve cene su izražene u eurima, a plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.

Napomene:

Važno obaveštenje za ulazak u Tursku – online formular. Sve informacije o ulasku u Tursku i povratku u Srbiju možete pronaći i na našem sajtu. Uslovi ulaska se stalno menjaju pa molimo putnike da se i sami raspitaju o uslovima putovanja u ambasadi Turske.

Putnici koji putuju u Tursku biće u obavezi da popune online formular u roku od 72 sata pre putovanja. Formular se nalazi na sajtu: https://register.health.gov.tr. Ova odluka na snazi je od 15.03.2021.

Svi putnici su u obavezi da popunjen formular saučuvaju u svom mobilnom telefonu ili da ga odštampaju.

Sprovođenje svih programa putovanja agencije EUROJET zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Republike Srbije, krajnje destinacije kao i države tranzita. Važno je napomenuti da su moguće izmene uslova za realizaciju putovanja, u smislu ukidanja pojedinih mera ili uvođenje novih, od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja. Za realizaciju putovanja, relevantni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. U cilju realizacije ugovorenog putovanja svi putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja.

Obzirom na epidemiološku situaciju prouzrokovanu virousom COVID 19, sve destinacije se vode protokolima i pravilima koje je predložila Svetska zdravstvena organizacija.

Svaki pojedinac je pozvan da poštuje mere za sprečavanje korona virusa, a sve u cilju očuvanja ličnog zdravlja kao i zdravlja drugih ljudi.

Na samom aerodromu, tokom trajanja leta u avionu kao i u prevoznom sredstvu tokom transferera na destinaciji svi putnici su u obavezi da nose zaštitne maske. Na pasoškoj kontroli zbog potvrde identiteta putnici su obavezni da skinu masku. Moguće je beskontaktno merenje temperature pre ulaska u avion na pojedinim aerodromima.

Na svim destinacijama u svim askpektima, primenjuju se mere fizičke i socijalne distance, tako da osobe koje ne pripadaju istoj grupi putnika, kao što su porodice ili osobe koje putuju zajedno, mogu da zadrže rastojanje od najmanje 2 m. Nasumično testiranja putnika na destinaciji je takođe moguće.

Na aerodromima, u svim smeštajnim objektima i svim drugim javnim punktovima biće dostupna sredstva dezinfekcije.

Upotreba klima uređaja sa redovnim uplivom svežeg vazduha, deo je obavezne procedure kao i provetravanje zatvorenih prostorija. Između korišćenja biće dezinfikovane sve kontaktne površine , dok će se vozila kojima se obavlja transfer putnika takođe redovno provetravati.

Posle svake upotrebe ležaljki i suncobrana na bazenima i plažama obavezna je dezinfekcija. Predviđeno rastojanje između suncobrana je od 4 m i rastojanje između ležaljki je od 2 m. U skladu sa propisanim količinama koje odobrava Svetska zdravstvena organizacija, biće izvršeno hlorisanje svih bazena i drugih vodenih površina u okviru objekata. Svim putnicima se savetuje nošenje sopstvenih peškira za plažu.

Za maksimalno bezbedan boravak, primenjivaće se sve mere i protokoli u svim hotelskim i apartmanskim objektima. Kompletno osoblje dužno je da nosi zaštitne maske. U cilju što manjeg kontakta sa gostima svi zaposleni prošli su odgovarajuće obuke. Prijava na recepcijama hotela biće sprovedena uz minimalni kontakt i maksimalnu predostrožnost. Specijani protokoli biće primenjeni ukoliko se primete bilo kakvi znaci bolesti.

Osoblje hotela dužno je da izvrši dezinfekciju svih ključeva i kartica, dok će beskontaktno elektronsko prijavljivanje i odjava na recepciji biti predviđeno za pojedine objekte. Propisano rastojanje od 2 m između stolova u barovima i restoranima biće obavezno. Ishrana gostiju po principu samoposluživanja biće regulisana postavljanjem zaštitnih barijera, dok će osoblje biti zaduženo za serviranje hrane. Neki objekti imaće izmenjeni sistem posluživanja hrane i pića. Gosti prvi dan boravka ulaze u predhodno dezinfikovane smeštajne jedinice. Pojedini mini klubovi za decu radiće sa smanjenim kapacitetima , dok u pojedinim objektima uopšte neće biti otvoreni. Kako bi kontakata sa gostima bilo što manje, održavanje higijene smeštajnih jedinica biće na zahtev gostiju.

Objekti imaju pravo izmene koncepta bez predhodne najave za koje organizator putovanja ne snosi odgovornost, u cilju sprovođenja mera bezbednosti preporučenih od strane Svetske zdravstvene organizacije. Svi opisi objekata iz ponude Eurojet su pravljeni u trenutku objavljivanja programa putovanja za leto 2022. i informativnog su karaktera, te se pojedini načini pružanja usluge ne mogu garantovati i ne mogu biti kasnije predmet reklamacije, jer se mere sprovode u cilju zaštite i bezbednosti gostiju i zaposlenih.

Zakon o zdravstvenom osiguranju, član 114, pokriva lečenje naših državljana koji imaju regulisanu zdravstvenu zaštitu u Srbiji (uredne zdravstvene knjižice), da se mogu lečiti za vreme privremenog boravka u inostranstvu o trošku svog srpskog zdravstvenog osiguranja. Da bi osigurana lica ostvarila pravo na korišćenje zdravstvene zaštite u inostranstvu:

*u zemljama sa kojima R. Srbija ima zaključene sporazume o specijalnom osiguranju potrebno je da pre polaska na put pribave dvojezični obrazac (osim Poljske i V. Britanije za koje je potreban samo dokaz o osiguranju i putna isprava;

*u zemljama sa kojima R. Srbija nema zaključen sporazum potrebno je da pre polaska na put pribavi Potvrdu o korišćenju zdravstvene zaštite u inostranstvu.

Potrebno je da svaki putnik pre polaska na putovanje proveri status države u koju putuje i da pribavi svu neophodnu dokumentaciju.

Svi popusti se odnose na osnovnu cenu aranžmana, ali ne i na doplate (za porodičnu sobu, dodatni ležaj, sobu s pogledom na more…) i ostale troškove van ugovorenih usluga, plaćaju se na recepciji hotela ili predstavniku ino partnera;

  • Zbog trenutne situacije prouzrokovane virusom COVID postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu dostupni u terminu boravka i agencija ne snosi odgovornost za bilo kakve promene u načinu služenja usluga i ograničenja u hotelu ili na destinaciji boravka. Izmena načina služenja usluga ne može biti predmet žalbe ili uslov za otkazivanje putovanja od strane putnika.
  • Akontacija u iznosu od 30% plaća se prilikom rezervacije. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. U slučaju da hotel ne potvrdi rezervaciju, akontacija se vraća putniku.
  • Popusti za decu važe u pratnji dvoje odraslih, osim ako nije drugačije navedeno.
  • Organizator zadržava pravo da putem LAST MINUTE, FIRST MINUTE ili putem SPECIJALNIH PONUDA proda svoje slobodne kapacitete po cenama koje su drugačije od onih u cenovniku. Stranke koje su uplatile aranžman po cenama objavljenim u ovom cenovniku nemaju pravo da potražuju nadoknadu na ime razlike u ceni.
  • Većina hotela iz ponude ima dnevne akcije i promocije za određeni period boravka, informacije dostupne u agenciji. Dnevne akcije ne mogu da se kombinuju sa specijalnim popustima za rane rezervacije!
  • Za sve  rezervacije koje su napravljene u periodu trajanja specijalnih popusta za rane rezervacije važe posebni uslovi za promene i otkazivanje aranžmana. Svaka promena (ime, prezime, datum polaska, tip smeštaja, dodavanje putnika i slično) podrazumeva primenu novih cena iz trenutno važećeg cenovnika. Uslovi važe za sve hotele.
  • Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja.
  • Hotelska kategorizacija smeštaja odgovara službenoj lokalnoj kategorizaciji
  • Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta i za te stvari organizator nije odgovoran.
  • Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sedište u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predviđeno cenovnikom kao mogućnost doplate. Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
  • Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji. Sve fotografije su preuzete sa zvaničnog sajta hotela.
  • U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, ukoliko politikom hotela nije drugačije određeno.
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

Dozvoljena težina prtljaga 20kg po osobi, a ručnog prtljaga 5kg po osobi (deca od 0-1,99 godina nemaju pravo na besplatan prtljag, već samo na sklopiva kolica). Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje (prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik, a na koje organizator putovanja nema uticaja). U ručnom prtljagu nije dozvoljeno da se nose makazice, manikir setovi i drugi oštri predmeti, bilo kakve tečnosti, gelovi, sprejevi i pene.

Deca od 0-2 godine plaćaju 50eur i nemaju mesto u avionu, niti pravo na besplatan prtljag.

Opisi i fotografije smeštajnih objekata i smeštajnih jedinica, zajedno sa doplatama i popustima, dostupni su i na web stranici: https://eurojet.rs/;

Raspodelu smeštajnih jedinica vrši isključivo osoblje recepcije hotela, a sve dodatne zahteve i želje će se proslediti smeštajnom objektu, pri čemu Organizator putovanja ne garantuje i njihovo izvršenje, već samo naplaćenu uslugu. Ulazak u sobe je po pravilu posle 15h, izlazak iz sobe pretposlednjeg dana najkasnije do 12h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu van navedenog vremena iziskuje dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Putnici su u obavezi da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i tokom trajanja turističkog putovanja;

Organizator putovanja ne snosi odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih organa, kojima se odmah treba obratiti;

Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama prilikom zaključenja ugovora moraju obavestiti Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati. U suprotnom, postoji mogućnost da hotelijeri povećaju cenu smeštaja na licu mesta, jer cene iz Programa važe samo za državljane koji putuju sa putnim ispravama Republike Srbije;

Putnici koji putuju sa stranim putnim ispravama, a prilikom zaključenja Ugovora nisu obavestili Organizatora putovanja odnosno Posrednika u prodaji turističkih putovanja sa pasošem koje zemlje će putovati, dužni su da se sami informišu o viznim, zdravstvenim i ostalim uslovima boravka preko web stranice http://www.mfa.gov.tr/sub.en.mfa?cc4e437c-6769-4d79-9017-10b63c651224

Podaci sa predmetnih web stranica validni su u trenutku objavljivanja Programa putovanja. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava;

U slučaju da putnici ne dobiju vizu za boravak odnosno ne obezbede validne putne isprave (moraju biti važeće šest meseci posle datuma završetka turističkog putovanja, agencija ne snosi nikakvu odgovornost i otkaz iz navedenih razloga smatraće se otkazom od strane putnika, uz primenu skale otkaza utvrđene Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja;

Cene se mogu korigovati shodno Opštim uslovima putovanja, a u slučaju promena u kursu razmene valuta i promene tarifa prevoznika i promene cene avio taksi;

Organizator putovanja zadržava pravo promene redosleda sadržaja programa usled vanrednih okolnosti koje nije mogao predvideti, izbeći ili otkloniti;

Organizator putovanja ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja;

Avionske karte, vaučeri i ostala dokumenta biće uručeni putnicima na aerodromu Beograd, 2h pre zakazanog vremena poletanja od strane aerodromskog predstavnika, na šalteru agencije; putem elektronske pošte; lično, u poslovnici agencije.

Agencija neće snositi odgovornost ukoliko putnik nije stigao na let ili transfer zbog zakašnjenja pri dolasku na aerodrom. Za putnike koji zakasne iz neopravdanih razloga primenjivaće se skala otkaza utvrđena Opštim uslovima putovanja Organizatora putovanja kao da su odustali na dan polaska.

Data vremena letova su preliminarna i utvrđena ugovorom između organizatora putovanja i avio kompanije Air Serbia. Avio kompanija zadržava pravo promene vremena letova i tačno vreme letova biće javljeno organizatoru putovanja do 48h pre leta.

Minimalan broj potreban za realizaciju Programa putovanja je 100 putnika. U slučaju nedovoljnog broja prijavljenih putnika Organizator putovanja ima pravo da otkaže putovanje 5 dana pre polaska.

Organizator ovog putovanja je T. A. Eurojet Travel Company, Beograd, MB: 21588245 Licenca OTP 221/2021 kategorija A od 06.12.2021. Program br 1, Turska – Antalijska regija, Cenovnik br. 1, važi od 10.12.2021. Za ovo putovanje važe opšti uslovi putovanja T. A. Eurojet, Beograd. Web sajt https://eurojet.rs/ „Leto 2022.“ kao i Opšti Uslovi Putovanja Eurojet-a su sastavni deo cenovnika

Pošaljite nam Vaš utisak: